Kan ik een factuur vragen?

Als onderneming, inrichting of vzw kunt u een factuur krijgen. U dient hiervoor de juiste facturatiegegevens in te vullen bij het maken van uw reservatie.

Ben ik verzekerd met mijn voertuig?

Ja, een (verplichte!) Burgerlijke Aansprakelijkheidsverzekering aan derden is inbegrepen in de prijs. Meer info kan je terugvinden in de algemene voorwaarden. Voor het gehuurde toestel betaal je oftewel een waarborg of een VES. Verzekering voor eigen schade (eigen materieel of lichamelijk) en diefstal is niet inbegrepen.

Hoeveel waarborg dient er voorzien te worden?

ViaVespa vraagt om per gehuurd toestel een keuze te maken uit volgende opties: OPTIE 1: Waarborg: Per Vespa wordt er € 300,00 waarborg geteld. Dit met een maximum van € 1500,00 per groep. Deze kan voorafgaand (via overschrijving) of ter plaatse (contant of via overschrijving) voor vertrek voldaan worden. De huurder is verantwoordelijk voor het […]

Hoe kan ik betalen?

Je kan je reservatiebetaling voorafgaand per overschrijving betalen. De waarborg kan je ook vooraf betalen of op de dag van de huur contant of via Payconiq.

Kan ik mijn reservatie verplaatsen naar een andere datum bij slecht weer?

ViaVespa voorziet een goed-weer-garantie, wanneer de weersomstandigheden té ongunstig (+ 65% neerslag) zijn om de route te ondernemen, kan er via mail kosteloos geannuleerd worden tot uiterlijk 18u00 op de dag voorafgaand aan de reservatiedatum. Bij reservaties met een maaltijd kan dit tot 3 dagen voor de reservatiedatum. De reservatie blijft 12 maanden geldig.

Moet ik een voorschot betalen?

Bij de reservatie vragen we om het huurbedrag over te maken ter bevestiging van de reservatie. Indien je het huurbedrag cash wil betalen, vragen we om een minimumbedrag over te maken zodat de reservatie alsnog kan vastgezet worden.