Wat als ik onderweg problemen krijg met de vespa?

Indien er tijdens je tocht een technisch probleem voordoet, zorgen we voor een oplossing. Indien mogelijk voorzien we je van een andere Vespa. Ook voor andere problemen kan je ons steeds contacteren. Bij vertrek ontvang je het telefoonnummer dat je kan bellen in geval van problemen.

Mag ik mijn eigen picknick/maaltijd meenemen?

Dat mag! U bent vrij om te beslissen hoe u de route wil beleven. Op iedere Vespa  is er bagagedrager. Voor een meerprijs van € 10,00 kan je een mand meenemen om alles in te stockeren. Een rugzak is tevens ook altijd handig. Wanneer u onderweg ergens gaat picknicken, verzoeken wij u om rekening te […]

Hoe vind ik mijn weg tijdens het rijden?

Je hoeft onderweg geen kaart te lezen of borden te volgen. Je kan een uitgestippelde route instellen op je eigen smartphone. Deze route leidt je dan volledig van begin tot einde. Uiteraard kan je ook zelf een bestemming kiezen of vrij cruisen zonder route.Bij iedere vespa is er een usb-aansluiting voorzien om tijdens je rit […]

Goed-weer garantie

ViaVespa voorziet een goed-weer-garantie. Waneer de weersomstandigheden té ongunstig (+65% neerslag) zijn om de route te ondernemen, kan er via e-mail kosteloos geannuleerd worden tot uiterlijk 18u00 op de dag voorafgaand aan de reservatiedatum.